AUDITCASE

Dé CRM en DMS oplossing
voor accountants

Maak nu een AFSPRAAK


WWFT+ - bespaar jaarlijks tijd-02

360 graden klantbeeld


CaseWare Business - Document Management

Document Management


automate_white

Standaardisatie


Samenstel micro klein - optimaal samenwerken wit

Geïntegreerd accountancyplatform

WWFT+ - bespaar jaarlijks tijd-01

360 graden klantbeeld

Met AuditCase centraliseert u al uw prospect-, klant- en relatiegegevens online. Ook de vastlegging van onderlinge relaties tussen klanten heeft u met één druk op de knop inzichtelijk.

Daarnaast biedt AuditCase u de mogelijkheid om snel en efficiënt te voldoen aan wettelijk registratienormen en biedt het systeem u een klantacceptatieprocedure. Zo voldoet u als accountant aan de vereiste wet- en regelgeving.

 

AuditCase - Document Management

Document Management

AuditCase heeft standaard een Document Management Systeem (DMS). Hierdoor kunt u met één druk op de knop uw huisstijl direct voorzien van de juiste klantgegevens. Alle Outlook, Word, Excel, PDF- bestanden worden daarnaast eenvoudig in klantdossiers opgeslagen en geautoriseerd, waardoor u altijd een compleet online klantdossier heeft.

De voordelen:

 
CaseWare AuditCase

Uw data direct bijgewerkt in alle gekoppelde applicaties
Geïntegreerd met het CaseWare Cloud platform
Al uw klant- en relatiegegevens inzichtelijk
Procesondersteuning voor digitaal ondertekenen
Al uw klantdocumenten binnen handbereik
Gekoppeld met Microsoft Office 365
Ook beschikbaar als app (ios & android)
  Neem contact op

 

AuditCase - standaardisatie

Standaardisatie

Primaire processen kunnen in AuditCase worden ingericht, zoals het digitaal ondertekenen van documenten. Door standaardisatie werkt u efficiënter samen en zijn dossiers vollediger en veilig. Ook verhoogt u met AuditCase de betrouwbaarheid en volledigheid van uw data.

AuditCase - Geïntegreerd accountancyplatform

Geïntegreerd accountancyplatform

Met AuditCase faciliteren we één plek van invoer voor uw klantgegevens. Door koppelingen met uw andere accountancypakketten en automatische updates vanuit de KvK worden deze gegevens realtime gesynchroniseerd en aangevuld. Als aanvulling op CaseWare Cloud integreren we het contact met uw klant en uw primaire proces met uw interne kantoorproces.

CaseWare AuditCase klanten

Blijf op de hoogte van CaseWare Cloud
Neem vrijblijvend een CaseWare-ID of log in.